Ηλεκτρονικό κατάστημα Τηλεπικοινωνιών - Πληροφορικής
Εδώ θα βρείτε απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις που προκύπτουν κατά τη χρήση του ηλεκτρονικού μας καταστήματος και των συναλλαγών με την εταιρία μας.
Δεδομένα Πιστωτικών Καρτών Πελατών. Η SMARTNET Α.Ε. δεν διατηρεί κανένα από τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών των πελατών της. Προκειμένου να διασφαλιστεί η μέγιστη δυνατή ασφάλεια των συναλλαγών έχει επιλεγεί το Redirection του πελάτη στο ΠΕΙΡΑΙΩΣ Paycenter. Μόλις ολοκληρωθεί η παραγγελία στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και ενημερωθεί ο πελάτης για το συνολικό κόστος της παραγγελίας του, ανακατευθύνεται στην ασφαλή σελίδα του ΠΕΙΡΑΙΩΣ Paycenter.
Ο πελάτης ενημερώνεται για τη χρέωση, πληκτρολογεί τα στοιχεία της πιστωτικής/χρεωστικής του κάρτας και η αποστολή και διεκπεραίωση της πληρωμής γίνεται με απόλυτη ασφάλεια επικοινωνίας (SSL 128 bit) από το ΠΕΙΡΑΙΩΣ Paycenter.
Ναί, όποια προϊόντα προσθέτετε στην wishlist αυτόματα αποθηκεύονται στον λογαρισμό σας έτσι ώστε να πρόσβαση σε αυτά μελλοντικά εφόσον έχετε κάνει πρώτα Login.
Μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείτε να διαγράψετε τα αποθηκευμένα προιόντα απο την wishlist ή να τα μεταφέρετε από την wishlist στο καλάθι σας.
Τα προϊόντα που δεν θέλετε να αγοράσετε ακόμη μπορείτε να τα μεταφέρεται στη wishlist, οπότε θα υπάρχουν στο λογαριασμό σας. Στη συνέχεια μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία με τα προϊόντα που είναι αποθηκευμένα στο καλάθι σας.
Ακύρωση Παραγγελίας μπορεί να γίνει σε κάθε μία από τις παρακάτω περιπτώσεις:
Επιστροφή Προϊόντων ή/και αντικατάστασή τους μπορεί να γίνει σε κάθε μία από τις παρακάτω περιπτώσεις:
Σε περίπτωση επιστροφής τα προϊόντα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, πλήρη, χωρίς φθορές και να διαθέτουν τη συσκευασία και τα δελτία αποστολής και τιμολόγια ή αποδείξεις αγοράς. Αν η επιστροφή δεν γίνει εντός 20 ημερών η SMARTNET Α.Ε. μπορεί να αρνηθεί την επιστροφή και αντικατάσταση του προϊόντος. Για την αποφυγεί καθυστερήσεων είναι σκόπιμο πριν από κάθε επιστροφή να προηγηθεί συνεννόηση με τον υπεύθυνο διακίνησης στο 211-1099100.
Η εξόφληση της παραγγελίας μπορεί να γίνει με «Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό» ή με χρήση «Πιστωτικής κάρτας». Κάθε παραγγελία με την ολοκλήρωση της αποκτά έναν μοναδικό «Αριθμό Παραγγελίας».
Στην περίπτωση που επιλέξετε την εξόφληση της παραγγελίας με «Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό» θα πρέπει να αναγραφεί στην απόδειξη κατάθεσης ο αριθμός παραγγελίας και στη συνέχεια να μας αποσταλεί με fax στον αριθμό 210-9910652. Μόλις ενημερωθούμε για την εξόφληση της παραγγελίας σας θα προχωρήσουμε στην αποστολή της. Κατάθεση μπορεί να γίνει στους παρακάτω λογαρισμούς:
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΛΛΑΔΟΣ
Αριθ. Λογαριασμού: 089 / 47006519 SMARTNET A.E.
ALPHA BANK
Αριθ. Λογαριασμού: 110-00-2320-00-4796 SMARTNET A.E.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Αριθ. Λογαριασμού: 5193-040469-233 SMARTNET A.E.
Στην περίπτωση που επιλέξετε την εξόφληση της παραγγελίας σας με τη χρήση «Πιστωτικής κάρτας» θα γίνει ανακατεύθυνση στον διαδικτυακό τόπο της Τράπεζας Πειραιώς όπου θα μπορέσετε να εκτελέσετε την συναλλαγή σας.
Η παράδοση και παραλαβή των προϊόντων γίνεται μόνο με courier στη διεύθυνση που θα δωθεί από τον πελάτη, εκτός αν μετά από επικοινωνία του πελάτη με τον υπεύθυνο διακίνησης και πριν την αποστολή του προϊόντος, γίνει διαφορετική συνεννόηση. Σε κάθε περίπτωση η αποστολή παραγγελιών συνολικής αξίας πάνω από 100€ γίνεται χωρίς κόστος για την περιοχή της Αττικής και με κόστος 5€ για παραγγελίες κάτω των 100€. Για παραγγελίες εκτός Αττικής το κόστος αποστολής για παραγγελίες κάτω των 100€ είναι 5€ και για παραγγελίες πάνω από τα 100€ το κόστος αποστολής είναι 10€.
Αυτή η σελίδα χρησιμοποιεί cookies για να διαχειριστεί τα στοιχεία χρήσης, στατιστικά πλοήγησης και άλλες λειτουργίες. Επισκεπτόμενοι τη σελίδα μας συμφωνείτε οτι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε cookies.