Ακύρωση Παραγγελίας μπορεί να γίνει σε κάθε μία από τις παρακάτω περιπτώσεις:
- Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας της ηλεκτρονικής παραγγελιάς μπορεί να ακυρωθεί η παραγγελία απλά επιστρέφοντας στο προηγούμενο βήμα ή «κλείνοντας» τη σελίδα που βρίσκεστε ή πατώντας «Έξοδος» από τον προσωπικό σας λογαριασμό.
- Εάν έχει καταχωρηθεί η ηλεκτρονική σας παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 211-1099100 και ο υπεύθυνος διακίνησης θα αναλάβει την ακύρωση.
- Εάν έχετε παραλάβει το προϊόν θα πρέπει να καλέσετε στο 211-109948100 και ο υπεύθυνος πωλήσεων θα εξετάσει το αίτημα ακύρωσης και θα αναλάβει τις περαιτέρω διαδικασίες.
Επιστροφή Προϊόντων ή/και αντικατάστασή τους μπορεί να γίνει σε κάθε μία από τις παρακάτω περιπτώσεις:
- Σε κάθε περίπτωση στην οποία από υπαιτιότητα της SMARTNET Α.Ε. πουλήθηκαν ή παραδόθηκαν λανθασμένα ή ελαττωματικά προϊόντα και
- Σε κάθε περίπτωση προβληματικού ή ελαττωματικού στη λειτουργία του προϊόντος το οποίο καλύπτει εγγύηση. Ο χρόνος και ο τρόπος παροχής εγγύησης (επισκευή ή αντικατάσταση) εξαρτάται από τον κατασκευαστή κάθε προϊόντος.
- Σε κάθε περίπτωση, ο πελάτης έχει την επιλογή να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος ή αφού το παραλάβει να το επιστρέψει εντός 20 ημερών από την ημέρα της παράδοσης.
Σε περίπτωση επιστροφής τα προϊόντα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, πλήρη, χωρίς φθορές και να διαθέτουν τη συσκευασία και τα δελτία αποστολής και τιμολόγια ή αποδείξεις αγοράς. Αν η επιστροφή δεν γίνει εντός 20 ημερών η SMARTNET Α.Ε. μπορεί να αρνηθεί την επιστροφή και αντικατάσταση του προϊόντος. Για την αποφυγεί καθυστερήσεων είναι σκόπιμο πριν από κάθε επιστροφή να προηγηθεί συνεννόηση με τον υπεύθυνο διακίνησης στο 211-1099100.